سعادت و سلامت هر جامعه در خانواده ها پی ریزی می شود و انتقال ارزش های دینی، ملّی و فرهنگی و اجتماعی در درجه اوّل به عهده خانواده ها به خصوص مادر است.

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

مردم باید همکاران تبلیغ در نظر گرفته شوند نه مخاطب آن‌

مدیرکل فرهنگی تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات در دیدار با رییس مرکز مدیریت و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران گفت: مردم باید همکاران تبلیغ در نظر گرفته شوند نه مخاطب آن‌.

عاطفه سعیدی نژاد:

مردم باید همکاران تبلیغ در نظر گرفته شوند نه مخاطب آن‌

مدیرکل فرهنگی تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات در دیدار با رییس مرکز مدیریت و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران گفت: مردم باید همکاران تبلیغ در نظر گرفته شوند نه مخاطب آن‌.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در سفر استانی به شهر قم با معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران دیدار کرد.
سعیدی‌نژاد در این دیدار که با هدف طرح همکاری مشترک و برگزاری دوره‌های آموزشی مبلغات حوزه علمیه و استفاده از ظرفیت مبلغات حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور برگزار شد بر اهمیت توجه بر ظرفیت مبلغات و تلاش برای توانمندسازی این قشر جهت اثرگذاری هرچه بیشتر تأکید کرد.

سعیدی‌نژاد با اشاره به اینکه مبلغات توجه داشته باشند که فضای تبلیغی جامعه باید متناسب با شرایط کنونی تغییر کند اظهار داشت: فعالیت‌های تبلیغی باید با توجه به نیازهای حال مردم به‌روز رسانی شوند همچنین فضای تبلیغ باید به‌سمت مردمی شدن حرکت کند در این صورت است که یک مبلغ به میزان اثرگذاری در خارج کردن مخاطبش از انفعال و تبدیل کردن او به یک کنش‌گر اجتماعی موفق خواهد بود.

سعیدی نژاد تاکید کرد: با شبکه‌سازی مبلغات کشور می‌توان حلقه‌های مفقودی فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی را پیدا کرد و با اتصال این شبکه‌های تبلیغی این زمینه فراهم می‌شود تا به نحو بهتری از ظرفیت‌های موجود برای انجام مأموریت‌های تبلیغی استفاده کرد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین کمال مدیر ارتباطات دفتر تبلیغات بیان کردند برای ارتقاء سطح فعالیت فرهنگی-تبلیغی باید از طرفی به تعمیق باورهای دینی در جامعه پرداخت و از طرفی هم در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید فعالیت‌های تخصصی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: لازمه انجام این فعالیت‌های تخصصی در نظر گرفتن و شناخت نیازهای مخاطبان در انواع سطوح و در زیست بوم های مختلف است و پس از شناسایی، فعالیت‌های آموزشی هدفمند زمینه افزایش توانمندی‌های این افراد را فراهم می‌کند.

در این جلسه رییس اداره اعزام و مبلغات دفتر تبلیغات و مدیرکل اداره ارتباطات دفتر تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند و اعلام کردند ظرفیت‌های موجود دفتر تبلیغات اسلامی در ابعاد مختلف برای اجرای فعالیت‌های اداره کل بانوان و طرح «نهضت پیشرفت» آماده هستند همچنین در این جلسه پیشنهاداتی برای شکل‌گیری همکاری مشترک این دو اداره مطرح شد.


منبع : پورتال اصلی
تعداد بازدیدها : ۱۵
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

منوی اصلی
دیدگاه
گفتگو
دانستنی ها
    
وقف راهبرد تسهیل ازدواج جوانان
  
حضرت زهرا(س) الگویی برای زنان مسلمان
  
نقش پدر و مادر در تربیت دینی
  
گزارش تصویری نمایشگاه صنایع دستی استان
  
فیلم/ آسو،دختر کردستان...
  
تصاویر/ احمدی‌نژاد و همسرش در تحلیف اورتگا
  
نماهنگ شهید احمدی روشن - شهید هسته ای
  
عکس/ عدم اطلاع پسر چهار ساله شهید روشن از شهادت پدرش
  
تصاویری از بازارچه صنایع دستی در جزیره هنگام
  
غرفه استان هرمزگان در نمایشگاه زنان و بیداری اسلامی
  
گزارش تصویری دیدار زنان‌اندیشمند ۸۵کشور بارهبری
  
گزارش تصویری/جشن میلاد امام زمان در بندر عباس
  
عکس/ زنان نان‌آور فسایی
  
گزارش تصویری / تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در بندرعباس
  
گزارش تصویری از زنان پلیس اردنی
  
مقایسه چهره زنان در ۳۸ کشور جهان + عکس
  
گزارش تصویری/مسابقات کشوری جام عفاف بانوان ویژه بانوان
  
گزارش تصویری/زنان کارگاه آجرپزی
  
گزارش تصویری/بانوان فوتسالیست در مسابقات آسیایی


                                                  
  
















                             
                             
                             
شرح خبر
لینکهای مفید
چند رسانه ای
دیگر خبرها
نظر سنجی
شما به عنوان دختر یا پسر کدام گزینه را برای یک زن بهتر میدانید؟